22 Şubat 2017 Çarşamba

Adam Olmak...

Adam Olmak...

Merhaba site sakinleri. Bu sayfayı ufkumuzu genişletsin diye açmadım biraz daha farkındalık olsun diye yazdım. Çünkü kabul ediyorum birçoğunuz benim zeka seviyemin oldukça üzerinde. buna hiçbir şüphem yok. Diğerleriniz ise bana umut ışığı olsun diye bilerek arkamda kalıyorsunuz ve sizi geçmeme izin veriyorsunuz. Başlığımız adam olmak peki hala ne anlatıyor bu yavşak diyebilirsiniz. Şüphesizki yine bildiniz içlerinizden bana yavşak diyen ve yine haklı olduğuna inandığım bir kitle var. Benim zoruma giden kendisine adamım diyip ortada dolaşan benden aşağı kalmayan yavşaklara.



Adamlık kolay değildir. Adam olmak özveri ve büyük bir iştir. Adam olmak yeri göğü inletmek demektir. Ne diyorum lan ben bunların hiçbiri değil kelime oyunu yapmayacağım adamlık adam olmaktır sevgili KH blogu takipçileri. Yalan söylemez eşinizi dostunuzu aldatmaz onlara hile yapmaz paralarında gözünüz olmaz işinize gücünüze bakan hak yemeyen insanların önünü kesmeyen arkadan konuşmayan ya da insanların önünde başkası hakkında konuşup onu rencide etmeyen çalmayan çırpmayan siyasete çıkarı yüzünden bakmayan tuttuğu takımın galibiyetiyle size karşı taşak geçmeyen dinini öne çıkarıp gösteriş yapmayan anasına babasına laf getirtmeyen milletin karısına kızına bakmayan herkesi kardeşi gibi gören varsa cebinde yol yemek parası dışında olanı düşünmeden gösterişe kaçmadan sevdiğini yarı yolda bırakmayan varsa ailesi adam gibi duran kendinden eksiltip onlara veren nöbet tutan vatan aşkına bağlanmış üstün ırkçılık gibi milli duygulardan arınmış insanı insan olduğu için seven hayvanlara eziyet etmeyen geleceğini düşünürken elinide kısmayan gizlemeyen sonuna kadar paylaşan vazgeçmeyen dik duran sözünü bir kere söyleyip yerine getiren ama dik kafalı olmayan herkes adamdır. Adam gibi adamdır.

Adam olmak bir okyanus gibidir zor değil ama zor hale getirir insanoğlu. Yazılı olmayan kuralları vardır. Derler ya kime göre neye göre diye. Herkese göre adamlık farklıdır. Herkes adam diyeceği insandan yukarıda yazılan bazılarını bekler hepsini istemez. Bazen adamlık sadece selam vermektir. Bi cigara vermektir. Dert paylaşmaktır çaresizce elinden bişey gelmesede koşturmaktır birinin derdine. Başkası için gururundan ödün verip yalvarmaktır. Adamlık düşünmeden yapmaktır. Karşılık beklememek adamlıktır. Sahte olmamak her fırsatta kaya gibi durmak varken inceden sıvışmamaktır adamlık. Beklemektir adamlık hemen pes etmemek. Zevkinden aşkından sıkılırda sırf kendisine yakışmadığı için kendi zevjkinden geri kalmaktır adamlık. Ne oldu birden hepiniz yüklendiniz değil mi hobaaa diye irini sevmek zorunda mıyız diye ? Kimse kimseyi sevmek zorunda değil kardeş adamlık başta söz verip sonra bırakmamaktır. Ya baştan söz verilmeyecektir ya da verildiyse sabır çekilecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder