6 Şubat 2017 Pazartesi

En Güzel Aşk Sözleri Resimli :)

En Güzel Aşk Sözleri Resimli :)

Merhaba KH blogu takipçileri bu yazımızda siz değerli aşık takipçilerimiz için birbirinden güzel sözleri biraraya getirdik ama hepsi resimliiii :) Bayılacaksınız bu resimleri paylaştığınız zaman ya Facebookta göstertip çatlatacaksınız ya da lafı gediğine koyup bırakacaksınız ya da kendinize sırılsıklam aşık edip siz daha çok aşık olacaksınız :)

Aşk güzel şey yalnız karşılıklı ve sonsuz olunca kusurlar görünmeyince laf sokmalar olmayınca ama bu da kolay olmuyor tabi ennihayetinde bir tek hayat var ve onu paylaşacağınız kişiyi iyi seçmelisiniz :) KH blogu yazarı olarak galiba ben seçtim ve evleniyorum :) Yani inşallah neyse lafı uzatmadan fotoğrafları paylaşayım hemen :)


O olmayınca zaman geçmez durur o oluncada zaman yetmez hızlı akar durur :)


Kalp her halükarda atar da önemli olan kalbinizin sahibini bulup o kalbi farklı attırmada :)


Ondan başkasını görmüyorsa gözlerin sen sırılsıklam aşıksın arkadaş :)


Filmlerdeki kadar olmasada sev beni ama her zaman sev olmaz mı 90 dakikalık film gibi bitmesin bizim aşk ?


Uzakta bir sevgilin varsa zordur onu beklemek zordur onu sürekli düşünüp neler ettiğini düşlemek. Ama yakındır kalbine o bilmesede bir nefes kadar uzaktır sana o farkında değildir ama sende bıraktığı aşkının bilmez onu ne kadar sevdiğini hiçbir zamanda anlatamazsın zaten

Aşk bakmaktır sace uzun uzun bakma bakmaya doyamamak sarmadan koklamaktır aşk. Bir değişik kokar sevdiğin kişi gerçekten nerede olursa kokunu alırsın onun o senindir artık ne kadar uzağa gidebilirki. Doyamazsın sevdiğine kısacası o doy desede doyamazsınki tenin arar onun tenini.


Ondan başka kimseyi yada birşeyi ister misin şu hayatta ben söyleyeyim hayır dostum o senin Dünyan o senin herşeyin o senin nefesin kalp atışın olmuştur artık. Aşk Dünyalardan vazgeçmektir. Bak savaşlara hep kadınlar yüzünden olmuştur aşkın cezbetmesiyle çıkmıştır büyük harpler. Yok muydu başkaları krallar sultanlar için vardır ama gönül ferman dinlemez :)


En korktuğum şeydir şu hayatta sevdiğim kızın benden ayrıldıktan sonra biriyle birlikte olması ve defalarca başıma gelmiştir. İnsan aşık oldumu bir kere kıskanır hem de öyle böyle değil be hacı dua edersin sadece Allahım nolur sadece ben olayım diye.

Aşk seninle güzel birtanem sen benim ömrüme ömür katan nefesimsin. Sen benim tek çarem ilacım hayat güneşimsin seni seviyorum dünyalar kadar tatlı sevgilim :)


Koysan ya başını dizlerimin üzerine okşasam o güzel saçlarını sen rüyalar aleminde gezerken ben dalsam ya cennet güzelliğine bebeğim :)

İnternet aşkı vardır birde kavuşamayacağın uzakta ve imkansız olan bu söz onlara gelsin be bilader hiçbir zaman bilemeyeceği kokusuna özlem duyar internet sevgilileri yada biraraya gelmiş ve uzak düşmüş kokusu unutulan sevgililere gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder