9 Şubat 2017 Perşembe

Tombik (Tombul) Yanaklı Bebekler :)

Tombik Tombul Yanaklı Bebek Resimleri Tatlı Bebek Fotoğraf Albümü :) Resimler Fotoğraflar :)

Merhaba birbirinden daha tatlı bebek hasretiyle yanıp tutuşan KH blogu takipçileri :) arkadaşlar bu sayfamızı siz değerli Bebek seven bilhassa tombik yanaklı küçücük minicik kardeşlerimizi seven insanlara ayırdım arkadaşlar bende sizdenim :) Bu tombik yanaklı küçük bebeklerin fotoğraflarını gördükçe içim bir hoş oluyor. Evlilik düşünmeyen ben aklımda binbir türlü tilki dolanıyor nasıl bir ketenpereye getirsemde bir kızı benle evlenmeye ikna etsem diye :) Şaka şaka şükür Allaha bizimde sevenlerimiz var :) Bu nedenle sizlere birbirinden güzel bebeklerin fotoğraflarını topladım hep ben mi bakıcam paylaşayım kardeşlerimizde arkadaşlarımız abilerimizde baksın onlarda beğensin paylaşsın dedim hoş bebek fotoğraflarına biz erkeklerden çok siz kadınlar bakıyorsunuz ya neyse ben öyle odun değilim kızlar :)

Bu kardeşimiz yanaklarını öyle şişirmiş ki ısırmamak elde değil şunu ya :)

Ya bu kardeşimiz öp beni ye beni demiyor mu sizcede :)


Bebeklerin masumiyetini görmek isteyenler saatlerce şu fotoğrafa baksın yeter


Bu içten yalansız gülümseyiş hangimizdce var kim yapar bunu :)

Mavi gözlü tom bul yanaklı bebek yenmez mi bu ?

Şunu kırmızılı tatlılığına bak nasıl bebeksin sen öyle kurban olurum :)

Daha küçücük bir bebek öyle tatlı ki öyle güzel bir bebek ki bazen kötü insanlar onlara nasıl kıyabiliyor diyorum kendi kendime.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder