3 Şubat 2017 Cuma

Kürtçe Seni Seviyorum Nedir Ne demek nasıl yazılır ?

Kürtçe Seni Seviyorum Nedir Ne demek nasıl yazılır ?

Merhaba Kürtçe hayat blogu takipçileri :) Bu yazımızda sizler için en önemli Kürtçe cümlelerden birinin çevirisini yapacağız oyy yanlış oldu pardon Seni seviyorum türkçe sözlerini Kürtçe diline çevireceğiz :) Kürt bir sevgiliniz var ve onu çok seviyorsunuz ona onun dilinde seni seviyorum demek istemez misiniz ? İşte büyük bir fırsat ayağınıza geldi tıpkı overlokçu gibi :)

Kürtçe Seni Seviyorum Nedir Ne demek nasıl yazılır ?

Neyse Kürtçe hayat blogu uzatmayı sevmez konuya girelim :) Seni seviyorum = Ez Te Hezdikim. evet dostlarım aynen bu şekilde yazılıyor ve aynen yazıldığı gibi okunuyor ez te hezdikim ne kadar güzel bir söz bilseniz :) Havalara uçacaktır siz bunu söyleyince Kürt kardeşim onun diline ona değer verdiğinizi gösterin :) E hadi şimdilik benden bu kadar yeter da başka sayfalarda görüşmek üzere Kürtçe hayat takipçileri :)

1 yorum: