4 Şubat 2017 Cumartesi

Seni Seviyorum Cümlesinin Anlam ve Önemi :)

Seni Seviyorum Cümlesinin Anlam ve Önemi :)

Merhaba KH blogu takipçileri bu yazımızda Seni seviyorum olan kısa cümlenin uzun anlamını yazmak için kolları sıvadık :) Seni seviyorum cümlesi kolayca dilden dile dolaşsada anlam ve önemi biz yozlaştırsakta değerini hiçbir zaman tüketmeyecektir. Çünkü o hep seni seviyorum olacaktır. Peki nedir bu seni seviyorum cümlesinin anlam ve önemi neden bu kadar abartıyorsunuz iki sözcük yanyana gelince abi mi diyorsunuz ? Yani diyenleriniz illa var şimdi başlayalım hacılar :)

Seni seviyorum diğerlerinden farklısın demek.
 Sana değer veriyorum şu ne kadar yaşayacağımı bilmediğim kısa ömrümde çok güzel yerin var demek.
Sensiz pek bi anlamsız demek seni seviyorum.
Seni seviyorum demek seni gerçekten seviyorum demek diğerlerinden daha bi değişik seviyorum demek
Seni seviyorum senin benim için önemini anlatamam demek
Seni seviyorum gitme hep yanımda kal demek
Seni seviyorum sensiz olmaz bunu anladım ve bunu sana söylüyorum demek
Seni seviyorum seninle yaşamak istiyorum hep kaderimin bir sayfasında ol demek
seni seviyorum sözünü sadece sevgili için kullanmayız baba anne kardeş can dostumuz onlarıda severiz ama nedense utanırız seni seviyorum demeye yaşıyorlarken değerini bilmek gerekir bu insanların sürekli onlara seni seviyorum diyin mutlu olsunlar onlarda sizi seviyordur eminim zaten bu kısacık hayatta sevmekten başka neyimiz varki arkadaşlar öyle değil mi ?

Seni Seviyorum güzel takipçim.


Seni Seviyorum Cümlesinin Anlam ve Önemi :)Seni Seviyorum Cümlesinin Anlam ve Önemi :)Seni Seviyorum Cümlesinin Anlam ve Önemi :)

1 yorum: