10 Şubat 2017 Cuma

Sevgiliye Aşk Sözcükleri :)

Sevgiliye Söylenecek En Güzel Aşk Sözcükleri :)

Merhaba KH blogu takipçileri demekki çok aşıksınızki sevgilinize artık neyi söyleyeceğinizi şaşırdınız ve yeni sözcükler arıyorsunuz o zaman bu sayfamız bu makalemiz tam size göre :) Şimdi aşk güzel şey ama tabi karşılığı olunca ve bitmeyince. Bu çok önemli arkadaşlar bittiğini düşündüğünüz aşkı bu sözcüklerle kurtarmaya çalışmayın daha kötü oluyor bırakın bitsin bu daha acı olacaktır ama bi zaman sonra bitecektir sürünmekten daha iyidir :( Neyse geçelim güzel sözlerede neşemiz yerine gelsin :)

AŞKIM
BEBEĞİM
BİRTANEM
NARTANEM
CANIM
CANIMIN CANI
CANANANIM
SEVGİLİM
GÜZELLİĞİM
AYYÜZLÜM
CENNET YÜZLÜM
KALBİM
YÜREĞİM
KALBİMİN İÇİNDEKİ
KALP ATIŞIM
YAŞAMA SEBEBİM
PITIRCIĞIM

CEYLAN GÖZLÜM
ERKEĞİM
BİTANEM
BEBEM
KÖMÜR GÖZLÜM
DENİZ GÖZLÜM
ORMAN GÖZLÜM
GÖZLERİNİN KAHVESİNİ İÇTİĞİM
ELA GÖZLÜ PRENSES
PRESESİM
SULTANIM
KRALİÇEM


PRENSİM
KREMALI BİSKÜVİM
ETİ TUTKUM
TUTKUM
KADINIM
MASALLARDAKİ PRENSES
ROMANLARDAKİ GÜZELLİĞİM
İMKANSIZ SEVDAM
İMKANSIZ SEVGİLİM
KAVUŞAMADIĞIM
VAZGEÇMEYECEĞİM
SONSUZUM
SONSUZLUĞUM


KOCACIM
KARICIM
ALYAZMALIM
PORTAKALLI KEKİM
LİMONATAM
FINDIĞIM
FISTIĞIM
CİĞERİM
NEFESİM
SOL YANIM
HAYATIM
MİNNAĞIM
CÜCEM
MİNİK KURBAĞAM
SELVİ BOYLUM
AŞKOŞUM
AŞKKUŞUM
AŞKISI

CANISI
CANCAĞZIM
CANIMIN EN DERİNLİĞİ
CANIMIN İÇİ
RUHUM
GÖKYÜZÜM
YAĞMURUM
GÜNEŞİM
BULUTUM
AK YÜZLÜM
KARA GÖZLÜM
ESMERİM
SARIŞINIM
ROMANIM


GÜZEL KÜRT SEVGİLİM
PUDİNGİM
MUHALLEBİM
ISLAK KEKİM
TEK ATIMLIK KEKİM
SABAH KAHVALTIM
MİS KOKULUM
CENNET KOKULUM
GÖZÜMÜN NURU
ÇİÇEĞİM
AĞIR YANIM
KARA SEVDAM
SEVDAM
MELEĞİM
CEYLANIM
TAVŞANIM
ASLANIM

KOÇUM
EVİMİN DİREĞİ
EVİMİN KADINI
GÜLÜM
PAPATYAM
MANOLYAM
ORKİDEM
KEDİCİĞİM
CİVCİVİM
KURABİYEM
CANEVİM
GELECEĞİM
OLMAYANIM
KADERİM
KÜSKÜN SEVDAM
YORGUN KALPLİM
ÇARESİZ YANIM
TEK ÇAREM
YOLUM
BEKLEDİĞİM
YAKIŞIKLIM
DELİKANLIM
SERSERİM

SERSERİ GÜZELLİĞİM
ASİ MELEĞİM
İSYANKAR SEVGİLİM
YAŞAM KAYNAĞIM
ÖMRÜM
ÖMRÜMÜN EN GÜZEL YANI
KARTALIM
SERÇEM
MİNİĞİM
KÜÇÜCÜĞÜM
GÖZÜM
TATLIM
DEĞERLİM
ELMASIM
KIRMIZI ELMAM
ELMA KURDUM
FINDIK KURDUM
KURTÇUĞUM
KANATSIZ MELEĞİM
KANATLARINI YALNIZ BENİM GÖRDÜĞÜM MELEK


MUCİZEM
EN BÜYÜK HEDİYEM
ARMAĞANIM
ALLAHIN EMANETİ SEVGİLİM
ÇOCUKLARIMIN ANNESİ
ÇOCUKLARIMIN BABASI
KIVIRCIĞIM
KIVIRCIK MARULUM
KIVIRCIK MAKARNAM
FİYONGUM
SESSİZLİĞİM
SESİM
ÇIĞLIĞIM
RÜZGARIM
FIRTINAM
YAĞAN YAĞMURUM
CEVAPSIZ SORULARIM
AKLIMDAN ÇIKMAYANIM
KALBİMDEN GİTMEYENİM
KALBİMİN SAHİBİ
ALINYAZIM
BEKLENTİM


HAVUCUM
HAVUÇ BURUNLUM
PONÇİĞİM
PONÇİK YANAKLIM
ALYANAKLIM
AYDAN DAHA PARLAK SEVGİLİM
DÜNYAM
YERYÜZÜM
KELİMELERİM
CÜMLEM
NOKTAM
SON YERİM
SON DURAĞIM
SONUM
KURBAN OLDUĞUM
BAL DUDAKLIM
KİRAZ DUDAKLIM
KÖFTE DUDAKLIM
LİMONUM
ŞEFTALİM
ÜZÜMÜM
ÇİLEĞİM
VİŞNEM
AHUDUDUM
KİRAZIM
GÜL YÜZLÜM
EN GÜZEL KOKULU SEVGİLİM
EŞSİZİM
EŞİ BENZERİ OLMAYANIM
ÖZELİM
GÜZELİM
NARİN TOMURCUĞUM
İNCİM
İNCİ TANEM
ZÜMRÜTÜM
ZÜMRÜT GÖZLÜM


Evet arkadaşlar şimdilik bu kadar aşk sözleri eğer beğenirseniz birsaniyegel@gmail.com mail adresine mesajlarınızı ve isteklerinizi ya da sizin aşkınıza özel sözler varsa burada paylaşmamızı sağlayabilirsiniz :) Aşk güzel şeydir dediğimiz gibi yaşamayı ve yaşatmayı bilene hepinizze mutlu aşklar diliyorum. Şayet benim olmadı inanır mısınız :( inşallah olur ya güzel bi kızı sveriz neden olmasın :)

ARKADAŞLAR BU SAYFA ÇOK TUTMUŞ DAHA ÇOK PAYLAŞARAK DAHA ÇOK KİŞİNİN GÖRMESİNİ SAĞLAYABİLİR MİSİNİZ ACABA RİCA ETSEM SİZDEN KH EKİBİ YAZARI OLARAK TEŞEKKÜRLER SİZLERİ SEVİYORUM :)

aşk sözleri sevgiliye affetirmek için birbirinden güzel sözler özür sözleri gönül almak için laflar
aşk mesajları sevgiliye söylencek en güzel aşk mesajları. Aşıklar için en güzel sözler evlilik sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder