18 Şubat 2017 Cumartesi

Sevdiğin İçin Neleri Göze Alabilirsin ?

Sevdiğin İçin Neleri Göze Alabilirsin ?

Merhaba birbirinden değerli KH blogu takipçileri bu yazımızda hepimizin diline dolanan klişeleşmiş sevdiğim için şunu göze alırım sözündeki şu şeyleri biraz açalım dedik. Herkes tutturmuş bi eski aşklar bi eski aşklar diye ne yani şimdi günümüzde uğruna birşeyler yapılabilecek bir aşk yok mu ? Hepimiz mi fasa fisoyuz yani ? Hayır arkadaşlar rahat olun hepimiz hala sevebiliyoruz aşklarımız değişti biraz sanki bunu kabul ediyorum malesef :( İyi bakalım bir kişi sevdiği için neleri göze alabilir madde madde yazalım şimdi :)

1 - Senin İçin Ailemi Karşıma Alırım ?

Alır mıyım ? Yani senin için beni doğurup dünyaya getiren üzerimde dünya kadar hakkı olan anne ve babamı karşıma alabilir miyim ? Pek inandırıcı gelmiyor değil mi ama evet alabilirim ? Çünkü senin aşkın öylesine gözlerimi kör etmiştirki her gün gördüğüm anamı babamı satarım seninle aynı yatağı paylaşmak için deliyim yaparım çünkü ben manyağım değil mi ?

Evet arkadaşlar listenin ilk sırasında ailesini karşına almak var bu durum sıkça karşılaştığımız trajik bir durum ama evet çoğu kişi bunu yapabiliyor.


2 - Senin İçin Hayatımı Değiştiririm ?

Senin uğruna neler yapılmaz ki ? Mesela hayatımı değiştiririm senin için çevremi değiştiririm takıldığım kişileri değiştiririm. Ama sen benim için neler değiştirirsin sanırım koca bir hiç değil mi herşeyi benden beklersin :( Ben bütün düzenimi değiştiririm ama sende kılını kıpırdatmaz beni izlersin ey aşk ne zalim birşeysin. Evet KH blogu takipçileri sevdiğin uğruna neler yapılır yazımızın 2. sırasını senin için hayatımı değiştiririm sözü yer alıyor. Ve malesef bunu sonradan pişman olacağı bile bile sırf sevdiğine kavuşmak için yapıyor kişiler. Sonuç genellikle hüsran malesef :(


3 - Senin İçin Her Yere Gelirim

Aşkım sen iste Kutupta bile yaşarız. Tabiki İzmire gelirim hem İstanbul kalabalık hemde ben doğma büyüme İstanbulluyum bütün çevrem burda hayatımı burda kazanıyorum ama tabi senin sikinde değil aşkım tabiki İzmirde boyoz var evet hemen gidelim :( İşte bir senin için herşeyi yaparım yapabilirim klişesinin gerçeğe dönmüş hali başka şehirde yaşamak uzak aşıklar sendromu iğrenç bir durum ya acı ama geneli ayrılıkla bitiyor ve iki tarafda itiraf etmese bile mutlu oluyor ayrılmakla :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder